tirsdag 15. mai 2012

Nyanser i grøftekanter og andre steder. Og Hankø




Det er selvfølgelig ingen tilfeldighet at jeg stadig vekk viser bilder av blomster 
som kikker på meg fra veigrøfter. Jeg har hund. Og jeg lar meg fascinere av 
disse skattene som synes å være til bare for seg selv- av linjer, fargenyanser, 
frodighet og spinkle planters livsmot og skjønnhet.  




Drøbak Malermesterservice AS er på plass i Arnestad med opptil flere mann.
Men noen maling er det foreløpig ikke snakk om.  Sparkling derimot.



Ingen spøk å velge farger til alle rommene i det store huset.  Samtidig.
Skjønt Yvonne og Mathias har gjort grundig forarbeide, skalaen er inne,
som jeg forstår det er det er mer snakk om nyanser av allerede valgte farger.



Jepp, er imponert over Yvonne- hun synes å takle alt, jobb, barn og bygging.
Og morgentrøtte meg, på hjul.



Fra jevnt grått på mandag til særdeles flekkete på tirsdag. 



Hankø er tegnet som fritidsbolig, men er som de andre fritidsboligene bygget som en fullverdig helårsbolig. Fire soverom gir syv sengeplasser. Fra stua er det dør ut til en egen sommerstue med vinduer på alle kanter  - og dør til terreng. Hankø har en grunnflate på 84,8 m2.




Ingen kommentarer: