mandag 23. april 2012

Plater i hus og elektriker på en mandag.Og Gamle Hellesund


Livet er godt! Å kunne rusle ned til fjorden i selskap en en pelskledd firbent venn. Ta dagen som den kommer. Kjenne den gode lukta av saltvann, se skyene leke på himmelen og vite at snart er det sommer. 

Pust i bakken, et sjeldent øyeblikk. Som åpner for å gi meg et utrolig generøst tilbud:
Hvis jeg vil, men det vil jeg jo ikke,  kan jeg gjerne få bære inn gipsplatene for dem.
En hører jo om det, at håndverkere  sier de skal komme mandag, men ikke
vilken mandag... Det gjelder ikke elektrikerne fra Ås Elektriske AS, de stilte opp
som avtalt grytidlig mandag.  Her er det Vis som sjekker tegningen.
Også Lars Erik er fra Ås Elektriske, morgenfrisk og blid stilte han opp for
fotografen som så tidlig fremdeles befant seg i søvnmodus.

Gulvet, som skal benyttes i alle rom eks våtrom og gjesterom,
heter Saga Treparkett og er fra RBI -  Tangen Trelast på Nesodden formidler og leverer.
Veggene skal kles med ubehandlet Smart Veggpanel, Skygge heter det. Etterpå skal det males, to strøk er nok.
Hellesund.  Har du vært der? Kjørt med båt  gjennom Olavssundet en vakker sommerdag? I så fall vet jeg du er forelsket!  Det er det lett å bli i dette huset også, opprinnelig tegnet som fritidsbolig, men fullt utstyrt som enebolig for den som ikke trenger allverdens plass.  Gamle Hellesund har en grunnflate på 61,5 m2.


Ingen kommentarer: