fredag 15. juni 2012

Kjøkkenet på plass og forventning i lufta



Jeg liker å leke med bilder.  Mulig jeg har gått litt langt denne gangen,
at fargene på denne nattehimmelen er blitt rabiat sterke.  Men da jeg så
resultatet, oppdaget jeg et ørlite fenomén.  Jeg mener, astronomer,
astrologer og andre undrende mennesker  stiller spørsmål til oven
 - ser du godt etter, ser du at himmelen også spør.





Så står det der i all sin prakt. Hjemmet til Yvonne, Mathias, Isabell, Julie og Lilly Hund.  Foreløpig er det ganske så tomt inni.  Men bare foreløpig.  Noen småting flytter trolig inn allerede til helgen, leker og knagger og sånt.  Selv må familien vente litt til. Men bare litt, håper de.




Ja- benk og dørskilt på plass. Om en stund åpnes dørene også for andre med byggeplaner, Arnestad blir visningshus. Men ikke enda, sier fra på bloggen jeg, når alt er klart. 




Kjøkkenleveransen fra Strai kom som den skulle på onsdag.  Mathias og Alexander har stått på og er straks ferdig med monteringen.  Men det er mer nytt her inne,  da jeg var på besøk ble strømmen koblet til, spotlightene i taket lyste for aller første gang...




Stilrent og lekkert.  Det du ikke ser så godt på bildene; en smule kaos.  Men det varer ikke lenge,  til helgen skal det ryddes og vaskes.  Og så skal skap og hyller fylles...




På motsatt vegg: fryser og kjøleskap, pluss pluss.  Det eneste som mangler er et ildsted, kommer til uka ifølge byggherren - peis eller vedovn?  Det glemte jeg å spørre om gitt. God helg forresten!


Ingen kommentarer: