torsdag 21. juni 2012

Sommersol og nesten ferdig bad


Fra depressiv tåke i forrige innlegg til strålende sol idag! 
Var en tur nede på Flaskebekk brygge...

Neida, Yvonne og Mathias er ikke i hus enda.  Alle papirer må være i orden, og klarsignal må gis av kommunen. Men det aner meg at de teller dager... 




Det var ingen hjemme da jeg var innom, logisk nok ettersom familien ikke har flyttet inn enda-  det hindret meg selvfølgelig ikke i å ta en rask kikk på det nesten ferdige badet -  og det nesten ferdige vaskerommet.   




Etpar koblinger gjenstår på vaskerommet.  Jeg tror den avkledde vannbeholderen er sentral i systemet med vannbåren varme.  Mens den i hjørnet nok skal sørge for varmtvann til rengjøring av hus og mennesker. 




Her er toalettet jeg trodde var en vask, da den stadig var i nedpakket utgave.  Uvant dypt, lekker sak, hvis det går an å kalle et toalett det. Ser nesten ut som det er en del av veggen. 




Én vask til han, og én til henne. Skjønner at Yvonne brukte tid på valgene, det skjer mye på baderomsfronten når det gjelder design. Er toalettet lekkert, er vaskene tøffe!




Badekaret er helt klart i nær designslekt med vaskene. Det du ikke ser på dette badet, er høytalerne i taket. Musikk for kropp og sjel er helt klart en god ting.


Helfigurspeil på badet - her demonstrert ved
bloggeren meg, Mathias` ikke altfor fjerne
slektning.


 - 






Ingen kommentarer: