tirsdag 12. juni 2012

Skap, rykter, lamper og nedløpsrør



Mitt yndlingbilde fra Skrova i Lofoten. Legitimiteten i å vise det i en byggeblogg? For inspirasjon naturligvis. Eller så er det fordi jeg er stolt av å ha tatt dette bildet - som for meg er drøm og natur på sitt vakreste.




Et flunkende nytt skap i hallen, skinnende hvitt og rent, og rett fra Ikea.  Med god plass for alt en travel barnefamilie i et land med fire årstider trenger. 




Vaskerommet er straks ferdig innredet - hyller, skap, vaskemaskin og tørketrommel er klar til innsats. Gårsdagens teamarbeide har gitt frukter, et lite hav av skap-kropper er oppe i horisontalen. Et rykte vil ha det til at daglig leder i LillesandHus sto for den største innsatsen.  Om ryktet forteller sannheten, eller er fri fantasi fra en sliten byggherre, vites ikke.




Hengende lamper med perler på snorer. Trolig i splitter nytt design, til glede for Julie og Isabell.  Yvonne har virkelig lett - og funnet en hyggelig kontakt hos Designbelysning- pluss alle de lampene hun ønsket og huset trengte





De to lampebildene over har jeg tyvlånt fra Designbelysnings egen hjemmeside. I  håp om tilgivelse, og som takk for lånet, kvitterer jeg raust med linker, også i tilfelle flere der ute er på lampejakt.  Lykke til!



Siste finpuss ute - Alexander under montering av nedløpsrør fra takrennene.



Ingen kommentarer: